Regulamin
Regulamin sklepu internetowego ALPAK.pl aktualizowany w dniu 01.01.2021
Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Klient – każdy podmiot kupujący w Sklepie
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna posiadająca firmę, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, posiadając dla niej charakter zawodowy.
-
Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca Uprzywilejowany- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
-
Klient Uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany
-
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Alpak.pl;
-
Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.alpak.pl, za pośrednictwem, którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
-
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy ARMED-A Daniel Marciniak a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
-
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
-
Sprzedawca- Zakład Elektroniczny ARMED-ADaniel Marciniak Łódzka 173, 62-800 Kalisz NIP6180023393 REGON250179726
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.alpak.pl.
-
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Sklep internetowy, działający pod adresem: www.alpak.pl, prowadzony jest przez firmę ARMED-ADaniel Marciniak, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kalisza. Dane rejestrowe: Zakład Elektroniczny ARMED-ADaniel Marciniak Łódzka 173, 62-800 Kalisz NIP6180023393 REGON250179726
-
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
-
zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
-
warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
-
zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu Internetowego;
-
zasady dotyczące zakresu i celu zbierania danych osobowych, ich przechowywania, a także udostępniania innym podmiotom w celu realizacji Zamówienia.
-
-
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych:
-
Dowolna przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub inna)
-
-
W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ARMED-A Daniel Marciniak zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które w ocenie firmy nie powinny być klientami sklepu (np. wiek poniżej 18 lat)
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza Regulamin zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.alpak.pl i sporządzić jego wydruk.
Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
-
Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w sklepie, jako firma lub po uzyskanie zgody od administratora sklepu, jako osoba fizyczna niebędąca firmą.
-
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
-
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu i Polityki prywatności oraz podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe.
-
ARMED-A Daniel Marciniak może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
-
podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
-
dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu internetowego,
-
dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez ARMED-ADaniel Marciniak za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię ARMED-ADaniel Marciniak.
-
-
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody ARMED-A Daniel Marciniak
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
-
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
-
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
-
korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
-
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
-
korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla ARMED-ADaniel Marciniak,
-
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
-
korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
-
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
-
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
-
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.alpak.pl, dokonać wyboru Towaru z oferty Sklepu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
-
Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
-
W trakcie składania Zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
-
Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
-
przedmiotu zamówienia,
-
jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług,
-
kosztów wybranego sposobu dostawy,
-
dodatkowych kosztów, jeśli takie występują,
-
łącznej kwoty do zapłaty, uwzględniającej wszystkie koszty wymienione powyżej,
-
wybranej metody płatności,
-
wybranego sposobu dostawy,
-
-
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, potwierdzenie zapoznania się z Prawem do odstąpienia od umowy oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
-
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z ARMED-ADaniel Marciniak Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "zamówienie nr .....", zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającą przyjęcie lub informacje o realizacji zamówienia
-
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz Ogólnych Warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Dostawa
-
Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
-
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich lub Innej formy wysyłki. Koszty i sposoby dostawy są w niektórych przypadkach dodatkowo są uzgadniane, szczególnie, jeżeli dostawa jest poza granice Polski lub przesyłka jest niestandardowa. Przybliżone koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
-
Termin realizacji dostawy jest uzależniony od stanów magazynowych w siedzibie firmy i nie zawsze jest tym samym stanem, który widnieje podczas zakupów. Towary, które są na zamówienie lub nie ma ich na stanie są z klientem uzgadniane, jako osobne warunki realizacji dostawy. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, jeżeli nie wyrazi chęci oczekiwania powyżej 3 dni od złożenia zamówienia do nadania przesyłki
Ceny i metody płatności
-
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich netto i nie zawierają podatku VAT, cła oraz wszelkie innych składników wynikających z odrębnych przepisów eksportowych
-
Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
-
przelewem na numer konta bankowego podawany po złożeniu zamówienia uwzględniając walutę danego kraju
-
gotówką przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem).
-
Prawo do odstąpienia od umowy
-
Wyłącznie Klientowi Uprzywilejowanemu przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Klientowi Uprzywilejowany ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Armed-ADaniel Marciniak Łódzka 173, 62-800 Kalisz lub pocztą elektroniczną na adres biuro@armeda.pl
-
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną lub na wyraźne życzenie pisemnie.
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
Proszę odesłać nam rzecz, towar na adres ARMED-ADaniel Marciniak Łódzka 173 62-800 Kalisz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz, towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy przy korzystaniu z prawa konsumenta, chyba, iż zwrot nastąpił z winy sprzedającego.
Skutki odstąpienia od umowy
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia przesyłki i opłat celnych i innych podatków, jeżeli dotyczy przesyłek poza granice Polski, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia dostarczenia zwracanego towaru,
-
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku staramy się o jak najkorzystniejszą formę w związku ze zwrotem Konsumenckim
-
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jednak w przypadku uszkodzenia, widocznych mocnych cech używania lub podmiany przedmiotu, mamy prawo całkowicie odmówić przyjęcia zwrotu i obciążyć dodatkowymi kosztami odesłania towaru ze zwrotu. Ocena cech zwracanego towaru jest przeprowadzana komisyjnie i klient jest informowany o wynikach oceny, za pomocą poczty elektronicznej lub na wyraźne życzenie pisemnie.
Zakres i cel zbierania danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest firma: Zakład Elektroniczny ARMED-ADaniel Marciniak Łódzka 173, 62-800 Kalisz NIP6180023393 REGON250179726, zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Sprzedawcą i Usługodawcą Sklepu Internetowego Aplpak.pl
-
Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
-
Administrator zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych. Administrator nie może wykorzystywać tych danych w celach innych niż wskazane w Regulaminie.
-
Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane przez czas nieokreślony, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania (np. marketing własny, program rabatowy i lojalnościowy).
-
Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Klientów niebędących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta oraz inne dane dotyczące wyłącznie firmy jak REGON, stanowisko pracy, kontakt służbowy.
-
Podanie podstawowych danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego.
-
Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
-
Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Cel zbierania danych osobowych Klientów przez Administratora:
-
zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży;
-
marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora (wymaga wyrażenia zgody przez Klienta, którą może w każdym momencie wycofać).
-
Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
-
w przypadku wszystkich Klientów, który składają zamówienie w Sklepie Internetowym, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta Podmiotem zajmującym się zewnętrznym Prowadzeniem księgowości, celem ich przetwarzania w zakresie niezbędnym do zasad podatkowych;
-
w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji wysyłki;
-
w przypadku zamówienia, którego wysyłka jest realizowana bezpośrednio z magazynu hurtownika, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranej firmie realizującej tego typu wysyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji wysyłki;
-
w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym z płatności kartą płatniczą/kredytową, z usługi płatności na raty lub z innego systemu płatności, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym w zakresie niezbędnym do realizacji płatności.
Reklamacje dotyczące Towarów
-
ARMED-ADaniel Marciniak, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta Uprzywilejowanego z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, można składać korzystając z systemu elektronicznego lub pisemnie. ARMED-ADaniel Marciniak zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni lub informacji o jej przedłużeniu rozpatrzenia na skutek oczekiwania na opinię producenta towaru. Brak powiadomienia Klienta o statusie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
-
ARMED-ADaniel Marciniak informuje, że nie wszystkie prezentowane produkty są produkowane we własnej firmie. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, umowie sprzedaży lub na stronach sklepu czy z informacji przesłanej drogą elektroniczną. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjne lub na adres sprzedawcy ARMED-A Daniel Marciniak
Zakres odpowiedzialności gwarancyjnej
-
Podstawowy okres gwarancji dla Klienta Uprzywilejowanego niebędącego firmą 24 miesiące o ile towar nie jest wykorzystywany w celach zarobkowych.
-
Podstawowy okres gwarancji dla Przedsiębiorcy, jako osoba fizyczna posiadająca firmę, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zaczyna się od 6 miesięcy i może zostać oznaczony na 60 miesięcy zależnie od zawartej osobnej umowy
-
Gwarancją nie są objęte:
-
jakiekolwiek wady, które wystąpiły ze względu na niewłaściwe posługiwanie się towarem (obejmuje to wykonywanie operacji, które nie są opisane w zasadach użytkowania lub innych częściach instrukcji obsługi, itp.)
-
jakiekolwiek defekty powstałe w wyniku naprawy, przeróbek technicznych, usprawnień itp. wykonywanych przez inny podmiot niż firma ARMED-ADaniel Marciniak bez uzyskania akceptacji
-
jakiekolwiek wady lub uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
-
jakiekolwiek wady lub uszkodzenia, które wystąpiły na skutek pożaru, trzęsienia ziemi, powodzi, uderzenia pioruna bądź innych klęsk żywiołowych, zanieczyszczenia środowiska oraz nieregularnych dostaw prądu lub przepięć, pracy urządzenia w niesprzyjających warunkach określonych w instrukcji obsługi (np. przechowywania towaru poza podanym w specyfikacji zakresem temperatur lub wilgotności, w pobliżu szkodliwych materiałów chemicznych mających wpływ na materiały, z których została wykonana maszyna), niewłaściwej konserwacji itp.
-
jakiekolwiek wady spowodowane przez piasek, błoto, wodę i inne płyny itp., które dostały się pomiędzy ruchome elementy maszyny
-
uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia towaru zgodnie z właściwościami albo przeznaczeniem towaru
-
materiały eksploatacyjne, które podlegają naturalnemu zużyciu
-
-
Udzielona gwarancja zapewnia bezpłatną naprawę uszkodzeń powstałych w trakcie eksploatacji wyrobu mimo przestrzegania przez użytkowania poprawnej obsługi urządzenia.
-
Fakt i dokonanie naprawy serwis poświadcza osobnym pismem z opisem naprawy.
-
W przypadku nieuzasadnionego roszczenia w zakresie naprawy gwarancyjnej, kosztami poniesionymi przez serwis obciążony zostaje klient.
-
Roszczenia Nabywca zgłasza za pośrednictwem Sprzedawcy towaru lub bezpośrednio, na adres: ARMED-ADaniel Marciniak ul. Łódzka 173 62-800 Kalisz lub zgłoszenie za pomocą środków elektronicznych email: biuro_armeda.pl
-
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
ARMED-ADaniel Marciniak podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
-
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ARMED-ADaniel Marciniak, ul. Łódzka 173, 62-800 Kalisz, mailowo pod adres biuro_armeda.pl
-
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
ARMED-ADaniel Marciniak zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni lub informacji o jej przedłużeniu rozpatrzenia na skutek oczekiwania na opinię techniczną producenta programu. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
-
Klient, który jest Klientem Uprzywilejowanym, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Klient Uprzywilejowany może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
W przypadku braku zainteresowania ze strony Klienta Uprzywilejowanego możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy ARMED-ADaniel Marciniak a Klientem Uprzywilejowanym, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy ARMED-ADaniel Marciniak a Klientem, który nie jest jednocześnie Klientem Uprzywilejowanym, zostanie po próbie polubownego zakończenia sporu poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę ARMED-A Daniel Marciniak.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.
Prawa autorskie
-
Zawartość strony internetowej Aplpak.pl jest własnością ARMED-ADaniel Marciniak, a wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do jakichkolwiek elementów (tekstowych, graficznych, układu strony, itp.) są zastrzeżone, łącznie z treścią tego regulaminu
-
Strona internetowa oraz wszystkie jej elementy są chronione przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U.00.80.904 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U.03.153.1503 z późn. zm.).